Post by noiresicaper on Mar 5, 2022 14:21:55 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Pocket City Free ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Pocket City Free IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Pocket City Free 2022 version ▞▞▞
Små buggar men inget spel går sönder. Ärligt talat fantastiskt, för en utvecklare som bara har ett fåtal spel i appbutiken har det gjort det här rätt. Lysande, beroendeframkallande och avslappnad. Annonser görs rätt på ett icke påträngande sätt. En expansion skulle vara mycket uppskattad och definitivt värt ett köp. Snabbt också. För ett stadsbyggnadsspel kan det aldrig jämföras med massiva spel för stadssilhuetter, men det försöker det inte, nästan i sin egen nisch. Mobilt stadsbyggande spel. Grymt bra.
spelet är bra, men inte tillräckligt bra för att köpa det för bara, större karta och ytterligare sparplats, jag menar, det finns så många liknande spel som detta men full tillgång, du får redan pengar från annonser.. varför trots allt det säljer du den fortfarande? och för att uppleva ditt spel fullt ut?, du har inte hjärtat av en riktig spelare, ..
Klassiskt sim-stadsspel. Det är väldigt roligt, men också väldigt buggigt. Uppdragen kan frysa och kartgenereringen är dålig. Senare i spelet kan händelser gå utom kontroll. Önskar verkligen att det var bättre när jag hade roligt.
Den fortsätter att logga på min telefon
Lätt svårighet borde vara lättare.
Jag gillar spelet men ibland när en katastrof inträffar försvinner kraften för alltid.
Till sist!! Ett spel som är ett spel för att vara ett spel, inte en pengaskapare!!! Utvecklare, vet bara, ni gör en fantastisk grej. Du trycker inte ner annonserna i halsen på oss för att göra spelet "bättre" eller utvecklas snabbare, du låter bara utvecklingen ske i sin egen takt! Det är bara riktigt roligt och nyttigt.
Det är ett riktigt roligt spel att spela, förutom att runt nivå 40-50 börjar det verkligen dra igång att du spelar gratisversionen. Jag älskar det här spelet men det är verkligen tråkigt att det finns en gratis och en betalversion.
Spelet började bra, men min telefon skulle överhettas och jag upptäckte snart att när min stad blev större så skulle spelet frysa konstant. Dessutom ger gratisversionen dig inte en tillräckligt stor karta för att hålla jämna steg med stadens behov.
MODERN WARSHIPS Azione tyx
Betalt för den fullständiga versionen, och spelet säger fortfarande att det bara är gratisversionen. Jag kan inte komma åt innehållet jag har betalat för. Jag har till och med installerat om spelet, men det fungerar fortfarande inte som det ska.
Pocket City Free Παιχνίδια προσομοίωσης rbt
I dina framtida uppdateringar kan du göra dag och natt, även väder som regn eller snö. Jag gillade det här spelet även om det är gratisversionen, jag har inga problem med det men funderar på att köpa den fullständiga versionen av det här spelet. Ser fram emot dina framtida uppdateringar, jag hoppas att du kan lägga till mina förslag.
Pocket City Free Symulacyjne jbqa
Pocket City Free Penyelakuan qru
Det fortsätter att sparka ut mig!!! det här spelet är väldigt dåligt!!!!
Mycket beroendeframkallande, det här spelet fungerar perfekt med min enhet och hoppas att det kommer att finnas ett uppdateringsområde för navigering.
Förbättrar inte mycket på Sim City. Jag känner att jag spelar samma spel igen. Hade gärna sett mer
Beroende och ganska utmanande för början även om du vänjer dig vid taktiken för stadsbyggande. Du kan inte flytta runt strukturer som andra spel men ! Det är därför spelet är fantastiskt. Du måste använda taktik för att strategiskt placera industrier och hus. Gratisversionen är bra men vid nästa försäljning kommer jag att betala för den fullständiga versionen utan annonser och fler alternativ.
Letar du efter ett spel att slappna av? Få kontakt med ditt inre lugn, med avkopplande musik och så mycket roligt?Titta då inte längre. *snäpp huva* Den här bad boy kan packa så mycket kul. Enkelt spel. Absolut bra spel. Jättebra grafik. Inga köp i appen. Du är för bra för att vara sann. Tack för att du gjorde det här spelet. Kommer att köpa premiumspelet inte för att jag behöver. Men för att den gratis är väldigt bra. Min nya persona favorit mobilspel.
Det fungerar inte och vill att du ska betala för att det ska fungera
Dess mycket trevliga spel och vackert men när jag börjar har jag lite kul men pengarna börjar ta slut! Till noll Och sedan sa var att du måste riva en zon men när jag river den varför Cashen fortfarande är noll nu är min stad borta i rivning 😡😡nu är det värre spel i hålvärlden nu kommer jag att radera detta!!! Vänligen installera inte detta!!
är inte så coolt eftersom det är så använd Internet
Spelet släpar .kan inte spela det.
Dålig. Jag spelade bara i 1 timme. Det är svårt att få pengar. Tja, det är därför den fick 1 stjärna. Om du letar efter ett stadsspel, välj inte det här. Elden kom från ingenstans och förstörde min stad. Jag sparar pengar för att bygga brandsäkerhet. Det är dåligt.
Spelet blir tråkigt i längden. Spelet reagerar inte även om du rör vid någon del av skärmen när du går upp i nivå eller om det kommer en storm. Men ändå är konceptet jättebra.
Meh. Det är kul ett tag, men jag är över det efter att ha byggt 3 städer.
Jag njöt av det...tills spelet kraschade och utplånade min stad...startar inte igen!
Roligt spel så länge det varade, det tar inte lång tid innan hela kartan är full och det finns inget annat att göra. Jag såg inte poängen med att köpa fullversionen eftersom det ser ut att vara mer av samma sak. Tack för ett kort roligt spel.
Så långsamt, jag gillar spelet men jag kan inte hänga med i förseningen av åtgärder. Lag lag lag.
väldigt roligt men efter en tid kraschar spelet.😭😭😭 Men väldigt bra spel och grafik✔
Det här spelet suger och kontrollerna är dåliga.
Pocket City Free Simulatsioonmängud ith
Detta är ett fantastiskt spel definitivt värt 5 stjärnor men för att verkligen ändra spelet eller göra det värt att spela det i en vecka på en värld måste du betala pengar så annat än att det är helt gratis så det är ett fantastiskt spel
det här är det sämsta spelet någonsin, din dumma eftersläpande tillverkare, om du inte kan göra ett spel utan lags, gör inte spel, dummy company
Lata idioter, lär dig att upptäcka skärmorientering! Varje surfplatta på planeten använder LANDSKAPSLÄGE 99 % av tiden. Gå och lär dig att skriva i något annat än stående läge.